Önce bir tane deneyeyim diye aldım, beğenince köşe sayısı kadar daha sipariş ettim. Tekli olması bu denemeyi yapmamı kolaylaştırdı.
Köşeleri yumuşattı, artık çocuk çarpsa da içim rahat.
çoğu köşeye tam oturuyor ama benim masamın kenarı genişti, biraz kayar gibi oldu.
tV sehpamızın köşeleri sertti, bunu taktıktan sonra çarpma korkusu azaldı. Şeffaf olduğu için mobilyanın çizgisini de bozmadı.
Beğendim ama bir masada dört köşe var, tek tek almak biraz uğraştırdı.
renkli koruyuculardan bezmistim, salonu cocuk yuvasi gibi gösteriyorlardi. Bu seffaf olani aldim, gercekten görünmüyor ve mobilyaya cok yakistı. Yapistirmasi kolay, banti bastirip kuruyana kadar dokunmadim. Hem sik hem güvenli, cok begendim.
Uygun fiyatına rağmen kalitesiz hissettirmedi, gayet düzgün bir ürün. Çocuklu evler için hem ekonomik hem güvenli bir tercih.
Kristal gibi şeffaf, mobilyanın görünümünü hiç bozmadı.
önceden önlem almak istedim, cocugum carpmadan koruyucuyu taktim. Seffaf oldugu icin mobilyada görünmüyor, sik duruyor. Yapistirmasi kolaydi, kuruyana kadar dokunmadim. Su an icim cok rahat.
genel olarak memnunum, yalnız çift taraflı bandı sökerken biraz iz bıraktı.
camda yapışkan biraz oynak kaldı diyebilirim, onun dışında köşeyi güzel kapatıyor.
evimizde bir sürü keskin köse var ama beni en cok korkutan TV unitesinin alt koseleriydi, cunku oglumun tam göz hizasinda kaliyordu. Daha önce kalin köpük seklinde olanlardan almistim ama hem cirkindi hem de ünitenin tum görünümünü bozuyordu, sonunda söküp atmistim. Bu seffaf olani görünce bir sans daha vermek istedim ve pismаn olmadim. Takmadan önce yüzeyi iyice temizledim, yagli kalmasin diye ufak bir bezle sildim, sonra banti yapistirdim. Seffaf oldugu icin gercekten görünmüyor, ünitenin ahsap rengini hic kapatmiyor. Oglum birkac kez o koseye dogru kosup tosladi ama hicbir sey olmadi, ben de kosup bakmadim bile artik. Tek tek satildigi icin evdeki diger riskli köselere de ayri ayri aldim, toplamda dört adet oldu. Su an evde icim cok daha rahat, ne kadar dogru bir yatirim yapmisim.
şu an gayet şeffaf ve güzel duruyor, sadece zamanla matlaşır mı diye biraz merak ediyorum.
oglum yeni yeni kosmaya basladi ve evin icinde durmadan turluyor, ister istemez sehpa koselerine surekli yaklasiyor. Bir gun tam koseye kafasini carpti ve alninda hafif bir morluk oldu, o an karar verdim mutlaka bir onlem almam lazim diye. Bu urunu sectim cunku seffaf olmasi mobilyada goze batmiyordu, renkli olanlar bana hep cocuksu ve dagiknik duruyordu. Kutudan tek cikti, ben de zaten en tehlikeli buldugum koseden basladim. Yapistirma kismi cok kolaydi, banttan koruyucuyu cikarip yuzeye bastirdim, kuruyana kadar bir gun hic dokunmadim. Ertesi gun kontrol ettigimde gayet saglam tutmustu, parmagimla bastirinca yumusacik oldugunu hissettim. Misafir geldiginde kimse fark etmedi bile, ben soyleyince inceleyip begendiler. Fiyatina gore bu kadar ise yaramasini beklemiyordum acikcasi, cok memnunum.
geniş kenarlı masamda tam oturmadı, sürekli kaydığı için pek işime yaramadı.
Sehpamızın köşesine taktık, sağlam durdu ve hiç sırıtmadı.
şeffaf olması hoşuma gitti ama bir köşede kenarı tam yapışmadı, parmakla bastırıp düzelttim.
İhtiyacım kadar adet alabildiğim için memnunum, her köşe için bir tane sipariş ettim. Tekli satılması bütçe açısından da rahatlattı.
görünmez koruma diyebilirim, mobilyanın şıklığını bozmadı.
Şeffaf olduğu için hiç dikkat çekmiyor, çok şık durdu.
kaliteli buldum, sadece tek adet olduğu için birden fazla köşesi olan mobilyada ekstra almak gerekiyor.
Sehpa köşesine tam uydu, kaymadan duruyor.
Memnunum ama tek paket geliyor, çocuk odasındaki masa için birkaç tane lazım oldu.
Bandı yapıştırdıktan sonra sağlam tuttu, aradan zaman geçti ama hâlâ yerinde duruyor. Düşme ya da kayma gibi bir sorun yaşamadım.
Ürün idare eder, tek paket geldiği için iki köşe koruyamadım, bunu baştan daha net bilmek isterdim.
şeffaf olduğu için salonun şıklığını hiç bozmadı, takılı olduğunu kimse anlamıyor. Hem güvenli hem göze batmayan bir çözüm oldu.
şeffaflığı güzel, yalnız uzun vadede rengini koruyup korumayacağı konusunda biraz tereddütlüyüm.
Montajı için herhangi bir alet gerekmedi, sadece bandın koruyucusunu soyup yapıştırdım. İşlemin bu kadar kolay olması beni şaşırttı.
Misafirlerimiz köşede koruyucu olduğunu söyleyene kadar fark etmedi, o kadar belli olmuyor. Şeffaf seçeneği gerçekten akıllıca olmuş.
memnunum yine de tek bir köşe koruyucu için fiyatı biraz tuzlu buldum.
Ilk cocugumda böyle seyleri önemsemezdim ama bir kez köseye carpip morardiktan sonra fikrim degisti, ikincisinde önceden önlem aldim. Salon sehpasinin köseleri en tehlikeli yerdi, oradan basladim. Bu seffaf koruyucuyu tercih ettim cunku görünmez olmasi salonu bozmuyordu. Yapistirmadan önce yüzeyi temizledim, banti bastirdim, kuruyana kadar bir gün hic dokunmadim. Seffaf oldugu icin gercekten belli olmuyor, mobilyanin görünümünü koruyor. Cocugum o köseye carpinca artik yumusak bir yüzeye geliyor, morarmiyor. Birkac riskli köse icin ayri ayri aldim, hepsi de saglam tutuyor. Önceden önlem almak cok güzel, herkese tavsiye ederim.
Çocuğumun çarpma ihtimali aklımdan çıkmıyordu, bu küçük koruyucu o yükü hafifletti. Köşe artık yumuşak, içim çok daha rahat.
sehpamizin köseleri o kadar keskindi ki ben bile bazen carpip canimi yakiyordum, cocuk olunca durum iyice ciddilesti. Kizim yürümeye baslayinca artik beklemeden bir cözüm bulmaya karar verdim. Bu seffaf koruyucu hem fiyat olarak uygundu hem de görünümüyle beni ikna etti. Tek adet halinde geliyor, ben de ihtiyacima göre birkac tane aldim ve her köseye taktim. Yapistirmasi cok basitti, yüzeyi temizledim, banti bastirdim, kuruyana kadar dokunmadim. Seffaf hali sayesinde sehpanin görünümü hic bozulmadi, misafirler fark etmedi bile. Kizim o köselere defalarca carpti ama yumusak yüzey sayesinde hicbir sey olmadi. Gönül rahatligiyla herkese tavsiye ederim, hem güvenli hem gösterissiz.
kristal gibi berrak olduğu için sehpamın rengine hiç müdahale etmedi. Uzaktan bakınca takılı olduğunu fark etmek bile zor, çok hoşuma gitti.
Taktığımdan beri yerinden hiç oynamadı, köşeye sımsıkı yapışmış durumda. Çocuğum çekiştirse bile yerinde kalıyor, sağlamlığından memnunum.
uygun fiyatlı olması alırken beni çekti, kullanınca da pişman olmadım. İşlevi ile fiyatı arasında güzel bir denge var.
yumuşatma görevini yapıyor ama bandın ne kadar dayanacağını zaman gösterecek, şimdilik orta.
köşeye taktığımdan beri hiç gevşemedi, elimle bastırdığımda bile yerinde sabit duruyor. Bu sağlamlık beni gerçekten memnun etti.
Tekli geldiği için ihtiyacım olan köşe sayısı kadar sipariş verdim, hepsi de güzel çıktı. Sehpamın dört köşesini de bu şekilde tamamladım.
ürün gayet güzel ama tek geldiğini sipariş verdikten sonra fark ettim, masamın dört köşesi için birkaç adet daha almam gerekti.
bu fiyata bu kadar işe yaraması güzel, içim rahat etti.
tek adet geliyor, ben de evdeki riskli köseler icin birkac tane aldim. Hepsini ayri ayri yapistirdim, montaji cok basitti. Seffaf oldugu icin hicbiri göze batmiyor, mobilyalar olduğu gibi duruyor. Fiyatina göre fazlasiyla ise yariyor.
Sehpamiz cam oldugu icin köseleri benim için hep tehlikeli durdu, kizim yürümeye baslayinca iyice tedirgin oldum. Internette ararken bu seffaf koruyucuyu buldum, yorumlari okuyup denemeye karar verdim. Geldiginde kutudan tek adet cikti, ben de en tehlikeli gördügüm ön koseden basladim. Yapistirmadan önce camin yüzeyini sildim cunku cam yüzeyde iyi tutmasi icin temiz olmasi gerekiyormus. Banti yapistirip iyice bastirdim ve kuruyana kadar dokunmadim, ertesi gün gayet saglamdi. Seffaf oldugu icin cam sehpada hic belli olmuyor, bu beni cok mutlu etti cunku dekorasyonu hic bozmadi. Kizim simdi o koseye carpsa bile yumusacik bir yüzeye geliyor, morarmiyor. Bence küçük cocugu olan herkesin evinde bulunmasi gereken bir sey, hem ucuz hem ise yariyor.
ürün iyi, sadece ilk taktığımda yamuk oturdu, çıkarıp yeniden yapıştırmam gerekti.
79,90 TL veren bir ürün için gayet kaliteli durdu, paranın karşılığını veriyor. Çocuk güvenliği için bu kadar uygun fiyat sevindirici.
Annelik baslayinca evdeki her keskin köse gözüme batmaya basladi, özellikle salon sehpasinin köseleri beni cok korkutuyordu. Cocugum koltuktan inip yürümeye basladiginda artik bir önlem sart oldu. Bu seffaf koruyucuyu tercih ettim cunku evdeki diger renkli aksesuarlarla cakismasin, göze batmasin istedim. Geldiginde tek adetti, ben de en riskli köseye taktim, sonra ihtiyacima göre birkac tane daha söyledim. Yapistirmasi cok pratikti, yüzeyi temizledim, banti bastirdim, kuruyana kadar bekledim. Seffaf hali sayesinde gercekten görünmez gibi, mobilyanin sik halini hic bozmadi. Cocugum o köseye birkac kez carpti ama hep gülerek kalkti, morluk falan olmadi. Su an icim rahat, dogru bir secim yaptigimi düsünüyorum.
tV ünitesinin alt köşesi tam çocuğumun seviyesindeydi, oraya taktım. Şeffaf olduğu için ünitenin görüntüsü bozulmadı, koruma da yerinde.
bandı yapıştırdım ve saniyeler içinde köşeye oturdu.
Cam sehpamizin köseleri cok keskindi, kizim yürümeye baslayinca bu seffaf koruyucuyu aldim. Yapistirmasi kolaydi, banti bastirip kuruyana kadar bekledim. Seffaf oldugu icin camda hic görünmüyor, dekoru hic bozmadi. Cok memnunum, gönül rahatligiyla öneririm.
çocuğum sürekli o köşeyle oynuyor ama koruyucu hâlâ yerinde duruyor. Sağlam yapışması sayesinde tekrar tekrar takmak zorunda kalmadım.
fena değil, köşeye oturuyor ama bandı yapıştırmadan önce yüzeyi iyice silmek şart, yoksa tutmuyor.
Normal köşelerde sorun yok, sadece kalın kenarlı sehpamda istediğim gibi oturmadı.
çift taraflı bant fikri çok mantıklı, çünkü hem kolay yapışıyor hem de mobilyayı zedelemiyor. Birkaç saniyede taktım, hiç zorlanmadım.
ürün iyi, sadece sağlam tutması için kuruması gerekiyor, hemen kullanmak isteyince beklemek zorunda kaldım.
Keskin köşeleri yumuşatması için aldım, gayet işe yaradı.
Ahşap masada gayet durdu ama parlak yüzeyli sehpamda kenardan biraz kalkıyor.
genel olarak iyi, sadece geniş kenarlı yerde biraz oynadı, ince köşelerde tam oturuyor.
çocuğum koşturuyor ama artık köşelere çarpmasından korkmuyorum.
bandı güçlü olduğu için köşeye sıkıca tutundu, hiç gevşeme olmadı. Sağlam durması günlük kullanımda içimi rahatlattı.
ahşap dolabımızın köşesine taktım, hiç belli olmadan köşeyi yumuşattı. Hem ahşaba zarar vermedi hem de güvenli hale getirdi.
Kaliteli ama birden çok köşe için alınca toplamda maliyeti artıyor, fiyatı düşük olsa daha iyiydi.
Cocugum yeni yürümeye basladi ve denge kuramadigi icin sürekli bir yerlere tutunup carpmaya calisiyor, en cok da köseler beni korkutuyor. Sehpanin köseleri keskin oldugu icin oradan basladim. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku evi cocuk esyasi gibi göstermesin istedim, sik kalsin diye. Geldiginde yüzeyi temizleyip banti yapistirdim, kuruyana kadar dokunmadim. Seffaf hali sayesinde mobilyada hic görünmüyor, sanki hicbir sey takmamisim gibi. Cocugum o köseye birkac kez carpti ama yumusakligi sayesinde aglamadan kalkti. Fiyati da gayet makul, 79,90 TL'ye bu rahatligi almak cok iyi oldu. Su an icim cok daha rahat, dogru bir secim yaptim.
annem hep cocuk evde dolasirken köselere dikkat et derdi ama is basima gelince ne demek istedigini anladim. Oglum sehpanin köseside dururken birden döndü ve alnini hafifce carpti, o an icim bir hos oldu. Hemen bir önlem aramaya basladim ve bu seffaf koruyucuyu buldum. Görünmez olmasi benim icin önemliydi cunku salonu cocuk esyalariyla doldurmak istemiyordum. Geldiginde temiz bir yüzeye yapistirdim, banti iyice bastirip kuruyana kadar bekledim. Seffaf oldugu icin gercekten hic belli olmuyor, mobilyanin sik halini koruyor. Oglum o köseye tekrar carpti ama bu sefer yumusacik bir yüzeye geldi ve hicbir sey olmadi. Su an cok daha rahatim, keske daha önce alsaymisim diyorum.
kizim emeklemeyi birakip ayaga kalkinca salondaki cam sehpa benim icin tam bir kabusa dondu, ucleri jilet gibi keskin duruyordu. Once havlu falan sardim ama hem cirkin oldu hem de surekli kayip dusuyordu. Sonra bu seffaf kose koruyucuyu denemeye karar verdim ve gercekten dogru karar olmus. Yapistirmadan once kosenin tozunu nemli bezle aldim, sonra arkasindaki banttan sapip bastirip biraz bekledim. Seffaf oldugu icin cam sehpada neredeyse hic belli olmuyor, uzaktan baktiginizda taktigimi anlamiyorsunuz. En cok da bu hosuma gitti acikcasi, cunku mobilyanin gorunumunu bozmadan onlemimi almis oldum. Kizim birkac kez gelip carpti ama o yumusak yuzey sayesinde aglamadan kalkti. Su an icim cok daha rahat, bir tane daha siparis edip diger koseye de takacagim.
Ürün iyi, fakat cam yüzeyde tutması ahşaba göre daha az oldu, ona dikkat etmek lazım.
Çocuğum yeni yürümeye başladı ve sehpanın keskin köşesi içimi rahatsız ediyordu. Bunu taktıktan sonra köşe yumuşadı, artık o endişeyi taşımıyorum.
ablamin cocugu onlarda köseye carpip morarinca ben de kendi evimde önlem almaya karar verdim, baslarina gelmeden engellemek istedim. Salondaki sehpanin köseleri en riskli yerdi, oradan basladim. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku ablamin kullandigi renkli olanlar bana çok dikkat cekici geldi. Geldiginde temiz bir yüzeye yapistirdim, banti iyice bastirdim ve kuruyana kadar dokunmadim. Seffaf hali sayesinde sehpada hic belli olmuyor, mobilyanin görünümünü hic bozmadi. Cocugum o köseye birkac kez carpti ama hicbir sey olmadi, yumusacik bir yüzeye geliyor. Birkac köse icin ayri ayri aldim, hepsi de gayet iyi tutuyor. Önceden önlem almak cok güzel bir his, herkese öneririm.
Yapışkanı benim parlak yüzeyimde zayıf kaldı, beklediğim faydayı göremedim, ahşap masada daha iyi sonuç verirmiş.
Yapıştırdıktan sonra bir gün dokunmadım, çok iyi tuttu.
Memnunum ama yapıştırınca hemen sağlam olmuyor, kuruyana kadar beklemek gerekti.
Camlı sehpamda bandı zayıf kaldı, elimle ittiğimde kolayca yerinden çıkıyor, biraz hayal kırıklığı oldu.
köşeyi güzel yumuşatıyor, yalnız bir tane yetmedi tabii, diğer köşeler için tekrar aldım.
Kolayca yapıştı ve hiç uğraştırmadan takıldı, çok pratik.
Sehpa ve TV ünitesi için ayrı ayrı adet aldım çünkü tek tek geliyor. Böylece sadece gerçekten gerekli köşelere taktım.
şeffaf rengi sayesinde her mobilyaya uyum sağlıyor.
Oglum kosarken sehpa kösesine carpip hafifce morardi, hemen bir önlem aradim. Bu seffaf koruyucuyu taktim, görünmez gibi duruyor, mobilyayi hic bozmadi. Montaji birkac saniye sürdü, banti yapistirip bekledim. Su an icim cok daha rahat.
Köşeyi iyi koruyor, tek çekincem uzun süre sonra sararır mı, onu zaman gösterecek.
TV unitesinin köseleri tam oglumun boyundaydi, oraya taktim. Seffaf hali sayesinde ünitenin ahsap rengini hic kapatmadi. Yapistirmasi kolaydi, banti bastirip bekledim. Cok memnun kaldim, ise yarar bir ürün.
İşe yarıyor diyebilirim, sadece geniş kenarlı masamda tam oturmadı, biraz kayıyor.
cocugum çok meraklı, her yere uzaniyor, her köseye yaklasiyor ve ben sürekli arkasindan kosturuyordum. En cok da salon sehpasinin köseleri beni endiselendiriyordu cunku tam onun seviyesindeydi. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku önceki renkli olanlardan bezmistim, evi dagiknik gösteriyorlardi. Geldiginde yüzeyi güzelce temizleyip banti yapistirdim, kuruyana kadar bir gün dokunmadim. Seffaf oldugu icin sehpada neredeyse görünmüyor, bu beni cok memnun etti. Mobilyanin görünümünü hic bozmadan koruma sagliyor, tam istedigim seydi. Cocugum o köseye birkac kez carpti ama yumusakligi sayesinde aglamadan kalkti. Su an evde icim cok daha rahat, bence çok ise yarayan bir ürün.
bir gün dokunmadan beklettim ve ondan sonra çok sağlam tuttu. Köşeden ayrılma ya da sallanma gibi bir durum yaşamadım.
Çocuk için aldım, işini görüyor; tek küçük şey, ince köşede biraz büyük durdu.
misafir geldiginde kimse fark etmedi bile, seffaf oldugu icin gercekten görünmüyor. Sehpanin köselerine taktim, dekoru hic bozmadi. Cocugum carpinca canini yakmiyor artik. 79,90 TL'ye bu rahatlik cok iyi.
Salonumuzda mobilyalar ahsap ve hepsinin köseleri keskin, cocuk olunca ben adim adim takip etmek zorunda kaliyordum. Özellikle sehpanin köseleri tam cocugumun boyundaydi ve bir carpmada canini yakabilirdi. Bu seffaf koruyucuyu bulunca hem fiyati hem görünmez olmasi hosuma gitti. Tek adet geliyor, ben de en riskli birkac köse icin ayri ayri aldim. Yapistirmasi cok kolaydi, yüzeyleri temizledim, banti bastirdim, kuruyana kadar bekledim. Seffaf oldugu icin ahsabin dokusunu hic kapatmiyor, gercekten görünmüyor. Cocugum o köselere carpti ama yumusak yüzey sayesinde hicbir sey olmadi. Gönül rahatligiyla herkese öneririm, hem ucuz hem ise yarar bir cözüm.
Tek geldiğini bilerek dört adet aldım, sehpanın bütün köşelerini güvenli hale getirdim. Hepsini takmak da çok kolay oldu.
yeni anne oldum ve her sey gözüme tehlikeli görünüyor, en cok da salon sehpasinin keskin köseleri beni korkutuyordu. Cocugum yürümeye baslamadan önce önlemimi almak istedim. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku göze batmasin, salonu bozmasin diye. Geldiginde temiz bir yüzeye yapistirdim, banti iyice bastirip kuruyana kadar bekledim. Seffaf oldugu icin gercekten görünmüyor, mobilyanin sik halini koruyor. Cocugum büyüyüp o köseye yaklastiginda artik yumusak bir yüzey olacak, bu beni cok rahatlatiyor. Birkac köse icin ayri ayri aldim, hepsi de gayet iyi tutuyor. Önceden hazirlikli olmak cok güzel, herkese tavsiye ederim.
evdeki tüm keskin köşeler için tedbir almak istedim, bununla başladım ve doğru tercih olduğunu gördüm. Çocuğum için içim artık daha rahat.
Evde iki cocuk olunca ortalik resmen yaris pisti gibi oluyor, ikisi de durmadan kosuyor ve köselere carpiyorlardi. Özellikle ahsap sehpanin köseleri canimi cok sikiyordu, bir keresinde küçük olan carpip biraz morardi. Bunun üzerine bu seffaf koruyuculardan birkac tane aldim, her riskli köseye birer tane taktim. Yapistirma kismi cok kolaydi, yüzeyleri temizleyip banti bastirdim, kuruyana kadar dokunmadim. Seffaf olmasi sayesinde sehpanin görünümü hic degismedi, sanki hep oradaymis gibi duruyorlar. Eskiden gördügüm renkli koruyucular evi cocuk yuvasi gibi gösteriyordu, bunlar öyle degil. Cocuklar o köselere defalarca carpti ama artik aglama sesi duymuyorum. Hem güvenli hem de sik bir cözüm oldu, cok memnunum.
cam köşeler en çok korktuğum yerdi, bu koruyucu camın üzerine güzelce yapıştı. Berraklığı bozmadan köşeyi yumuşatması çok iyi oldu.
evde koşturan bir çocuk olunca köşeler hep aklımdaydı, bu koruyucuyla o tedirginlik azaldı. Çarpsa bile köşe artık sert değil, içim rahat.
Köşeyi kapatıyor, lakin benim camlı yüzeyimde beklediğim kadar sıkı yapışmadı.
cocuk büyüdükce daha hizli ve cesur oluyor, artik kosarken hic durmuyor ve köselere aldirmadan dalip gidiyor. Bu yüzden salondaki keskin köseler benim icin büyük bir endise kaynagiydi. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku önceki renkli olanlar göze cok batiyordu, salonu bozuyordu. Geldiginde temiz bir yüzeye yapistirdim, banti iyice bastirip kuruyana kadar bekledim. Seffaf hali sayesinde mobilyanin sik halini hic bozmadi, fark bile edilmiyor. Cocugum o köseye defalarca carpti ama artik aglamiyor, yumusak bir yüzeye geliyor. Bir köse icin almistim, memnun kalinca diger köseler icin de ayri ayri ekledim. Su an evde icim cok rahat, bence cok faydali bir ürün.
Mermer görünümlü sehpamızın köşesine taktım ve renksiz olduğu için hiç fark edilmiyor. Köşe yumuşadı, görüntü de bozulmadı.
çocuğumun keskin köşelere çarpıp canının yanmasını istemiyordum, bu yüzden aldım. Şimdi köşe yumuşak olduğu için daha sakin hissediyorum.
taktıktan sonra köşeye dokundum, gerçekten yumuşacık oldu.
Renksiz olması çok iyi olmuş, mobilyayla aynı görünüyor.
İlk halinden memnunum ama ileride matlaşıp matlaşmayacağını bekleyip göreceğim.
cam sehpaya yapıştırırken biraz tereddüt ettim ama güzelce tuttu. Köşe artık yumuşak ve camın şeffaflığı hiç bozulmadı.
Tekli olması işime yaradı, evde sadece iki keskin köşe vardı ve tam o kadar aldım. Fazladan ürün alıp boşa para vermedim.
çocuk için aldım, köşeye çarpınca artık morarmıyor diye rahatım.
yapıştırdığımdan beri yerinden hiç oynamadı, gayet sağlam duruyor.
Mobilyamın rengiyle uğraşmama gerek kalmadı çünkü bu zaten renksiz. Hangi köşeye taksam uyum sağlıyor, görüntüyü hiç kirletmiyor.
Fiyatını görünce tereddüt etmiştim ama kalitesi beni şaşırttı. Bu paraya köşe koruması alabilmek gerçekten avantajlı.
bandı yapıştırınca sıkıca tuttu, oynamıyor bile.
Şeffaf olması güzel, gerçi zamanla matlaşır mı diye merak ediyorum, henüz yeni taktım.
Yeni eve tasininca salona cam bir sehpa aldik ama cocugumuz yürümeye baslayinca o köseler kabusa döndü. Cam yüzeyde köseler iyice keskin duruyordu ve bir carpmada cidden canini yakabilirdi. Bu seffaf koruyucuyu bulunca hem cam yüzeye uygun olmasi hem de görünmez durmasi hosuma gitti. Yapistirmadan önce camin tozunu ve yagini iyice temizledim cunku temiz yüzeyde daha iyi tuttugunu okumustum. Banti bastirdim, kuruyana kadar bir gün hic dokunmadim, sonra gayet saglam oldu. Seffaf oldugu icin cam sehpada hicbir sekilde göze batmiyor, sanki hicbir sey yokmus gibi. Oglum o koseye birkac kez carpti ama yumusakligi sayesinde aglamadan kalkti. Cam mobilyasi olan herkese rahatlikla tavsiye ederim, hem ise yariyor hem görüntüyü bozmuyor.
evde cocuk olunca insanin gözü hep tehlikeli yerlerde oluyor, benim icin en korkutucusu cam sehpanin köseleriydi. Kizim yürümeye baslayinca artik bir cözüm bulmam gerekti. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku cam yüzeyde göze batmasin, görünmez dursun istedim. Yapistirmadan önce camin tozunu ve yagini iyice sildim, temiz yüzeyde daha iyi tutuyormus. Banti bastirip kuruyana kadar dokunmadim, ertesi gün gayet saglamdi. Seffaf hali sayesinde cam sehpada hic görünmüyor, dekoru hic bozmadi. Kizim o köseye birkac kez carpti ama yumusakligi sayesinde hicbir sey olmadi. Cam mobilyasi olan annelere kesinlikle öneririm, cok rahatlatici.
Cocugum yeni yürüyor ve sürekli köselere carpiyordu, bu seffaf koruyucu cok ise yaradi. Banti bastirip kuruyana kadar bekledim, gayet saglam tuttu. Carpinca artik yumusak bir yüzeye geliyor, morarmiyor. Gönül rahatligiyla tavsiye ederim.
Cocugumun en sevdigi oyun salonda kosturmak, bu yüzden sürekli sehpanin etrafindan dönüp duruyor ve köselere yaklasiyor. Köseler keskin oldugu icin her an carpabilir diye tedirgindim. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku evi cocuk yuvasi gibi göstermesin istedim. Geldiginde yüzeyi temizledim, banti yapistirip kuruyana kadar bekledim. Seffaf oldugu icin mobilyada hic belli olmuyor, gercekten görünmez gibi. Cocugum o köseye birkac kez carpti ama yumusak yüzey sayesinde aglamadan kalkti. Fiyati da gayet uygun, gönül rahatligi icin verilecek cok makul bir para. Su an cok daha rahatim, dogru bir secim yaptigimi düsünüyorum.
Bizim sehpa hem cam hem de köseleri keskin, cocuk olunca iki kat tehlikeli hale geldi gözümde. Oglum yürümeye baslayinca artik beklemeyi göze alamadim ve bir cözüm aramaya basladim. Bu seffaf koruyucu cam yüzeye de uygun oldugu icin tam aradigim seydi. Yapistirmadan önce camin yüzeyini iyice temizledim, yagli kalmasin diye dikkat ettim. Banti bastirip kuruyana kadar bir gün hic dokunmadim, sonra gayet saglam oldu. Seffaf oldugu icin cam sehpada gercekten görünmez gibi, dekoru hic bozmadi. Oglum o köseye carpinca yumusacik bir yüzeye geliyor, morarmiyor artik. Cam mobilyasi olan ailelere kesinlikle tavsiye ederim, hem güvenli hem zarif duruyor.
Keskin köşeler en çok endişelendiğim konuydu ama bunu taktıktan sonra rahatladım. Çocuğum oyun oynarken artık o köşeye dikkat etmek zorunda değilim.
Masanın köşesi tam çocuğumun baş hizasındaydı ve bu beni huzursuz ediyordu. Koruyucuyu taktıktan sonra o köşeyle ilgili kaygım geçti.
cam yüzeye yapistirmadan önce iyice temizledim, sonra banti bastirdim. Kuruyana kadar dokunmadim, ertesi gün saglamdi. Seffaf oldugu icin cam sehpada hic belli olmuyor. Cam mobilyasi olanlara öneririm.
çocuğum için almıştım, köşeye çarpması artık beni korkutmuyor.
tek geldiğini fark etmemişim, bir köşe için yeterli ama benim ihtiyacım daha fazlaydı, eksik kaldı.
Hem ucuz hem işe yarıyor, çocuklu evlere tavsiye ederim.
Dolabın keskin köşesine taktım, kuruyana kadar bekledim ve mükemmel tuttu.
İşe yarıyor, sadece zamanla biraz mat görünür mü diye aklımda küçük bir soru var.
i̇şini görüyor, sadece tek adet olduğunu baştan anlamamıştım; sehpamın tüm köşeleri için ek sipariş verdim.
bu fiyata aldığım için hiç beklentim yüksek değildi ama işini fazlasıyla görüyor. Hem ucuz hem işe yarar olması beni memnun etti.
Fiyatına göre gayet iş gören bir ürün, memnun kaldım.
sehpamizin köseleri o kadar keskindi ki cocugum carpmadan önce ben bile dikkatli olmak zorundaydim, bir cözüm sarttı. Bu seffaf koruyucuyu bulunca hem görünümü hem fiyati hosuma gitti. Tek adet geliyor, ben de en tehlikeli köseden basladim, sonra birkac tane daha ekledim. Yapistirmasi cok kolaydi, yüzeyi sildim, banti bastirdim, kuruyana kadar dokunmadim. Seffaf hali sayesinde sehpanin görünümünü hic bozmadi, misafirler fark etmedi. Cocugum o köseye carpinca artik yumusak bir yüzeye geliyor, morarmiyor. Eskiden kullandigim renkli olanlardan cok daha sik duruyor. Hem güvenli hem zarif bir cözüm oldu, cok memnunum.
İşini görüyor ama cam sehpamda bandı çok güçlü tutmadı, ara ara kontrol etmem gerekiyor.
Arkasındaki çift taraflı bandı çıkarıp köşeye bastırdım, başka hiçbir şey yapmadım. Vida ya da sürgü olmadan saniyeler içinde takıldı, çok pratik.
misafir agirlamayi cok severim ama cocuk olunca evi cocuk esyalariyla doldurmak da istemiyordum, sik kalsin istiyordum. Sehpanin köseleri tehlikeliydi ama renkli köpük koruyucular salonumu cirkinlestiriyordu. Bu seffaf olani görünce tam aradigim sey diye düsündüm ve haklı çıktım. Yapistirmasi kolaydi, yüzeyi temizledim, banti bastirdim, kuruyana kadar bekledim. Seffaf oldugu icin gercekten görünmüyor, misafirler geldiginde kimse fark etmedi. Hem cocugum güvende hem de salonum sik görünüyor, ikisini birden basardim. Cocugum o köseye carpinca artik morarmiyor, yumusak bir yüzeye geliyor. Fiyatina göre bu kadar ise yaramasi beni cok mutlu etti, kesinlikle tavsiye ederim.
Cam sehpamda ara ara kontrol etmem gerekiyor, yapışkanı orada biraz daha zayıf duruyor; ahşapta sorun yok.
Birkaç adet sipariş ettim çünkü tekli geliyor, masanın ve sehpanın köşelerini ayrı ayrı korudum. Hepsi de aynı kalitede çıktı.
köşeye taktım, hemen oynamasın diye kuruyana kadar dokunmadım; o bekleme biraz uzun geldi.
bütçe dostu olması en güzel yanı, üstelik işlevinden de hiçbir şey eksilmiyor. Bu fiyata içim rahat alışveriş yaptım.
i̇şe yarıyor, yalnız geniş köşeli masada tam kavramadı, hafif kaydı.
yapıştırdığım günden bu yana yerinden kıpırdamadı, sağlamlığına diyecek yok. Köşeye tam oturduğu için boşluk da kalmadı.
Maalesef benim parlak yüzeyli sehpama tutmadı, birkaç gün sonra düştü, düz ahşapta daha iyi olurmuş.
köşe koruyucu deyince renkli ve göze batan bir şey bekliyordum ama bu şeffaf olduğu için gözden kayboldu. İşlevini görüyor ama görünmüyor, tam istediğim buydu.
cam sehpamın köşesine taktım ve şeffaf olduğu için neredeyse hiç görünmüyor. Camın berraklığını bozmadan korumuş oldum, çok memnunum.
yürümeye yeni başlayan bir bebek için keskin köşeler endişe verici, bu yüzden aldım ve memnun kaldım. Çarpınca köşenin sert olmaması beni rahatlattı.
Kizim cok hareketli, bir saniye durmuyor, evin icinde sürekli kosturuyor ve ister istemez köselere carpiyordu. En cok da TV sehpasinin köseleri canimi sikiyordu cunku tam onun boyunda kaliyordu. Eski evde köpük tarzi koruyucu kullanmistim ama cirkin görünüyordu, bu sefer seffaf olani denemek istedim. Geldiginde temiz bir yüzeye yapistirdim, banti iyice bastirip kuruyana kadar dokunmadim. Seffaf oldugu icin sehpada neredeyse hic görünmüyor, bu beni en cok memnun eden özelligi oldu. Önceki opak olanlar gibi mobilyayi cirkinlestirmiyor, dekora gercekten uyum sagliyor. Kizim defalarca o köseye geldi ama yumusak yüzey sayesinde hicbir sey olmadi. Birkac köse icin ayri ayri aldim, hepsinden de memnunum, gönül rahatligiyla öneririm.
tV ünitesinin köşeleri çocuğum için riskliydi, bu koruyucuyla o köşeleri güvenli hale getirdim. Şeffaf yapısı sayesinde ünitenin görünümü aynı kaldı.
genel olarak memnunum, sadece cam yüzeye taktığımda bandı beklediğim kadar sıkı yapışmadı.
Tek tek satıldığı için sadece riskli gördüğüm köşeler için aldım, gereksiz adet almadım. İhtiyaca göre sayı ayarlayabilmek çok pratik.
Ürünü beğendim ama tek adet için fiyatı bana biraz yüksek geldi açıkçası.
Vidasız olması pratik, sadece parlak sehpa kenarımda sabah baktığımda biraz gevşemiş buldum.
masamın köşesine taktığımda neredeyse hiç görünmedi.
Renksiz yapısı sayesinde ahşap masamla tamamen bütünleşti, sırıtan bir görüntü yok. Hem koruma var hem de dekorasyon hiç bozulmadı.
Görünmez gibi duruyor, misafirler köşede bir şey olduğunu fark etmedi.
Cocugum emeklerken sorun yoktu ama ayaga kalkip yürümeye basladiginda her köse gözüme tehlikeli görünmeye basladi. Salondaki sehpanin köseleri cok keskindi ve bir iki kez hafifce carpti, o an artik bir cözüm bulmam gerektigini anladim. Bu seffaf koruyucuyu sectim cunku evdeki diger seffaf aksesuarlarla uyumlu olur, göze batmaz diye düsündüm. Tek adet geldi, ben de en tehlikeli köseden basladim, sonra birkac tane daha ekledim. Montaji inanilmaz kolaydi, banti söküp bastirdim ve kurumasi icin bekledim. Seffaf hali sayesinde mobilyanin görünümünü hic bozmadi, gercekten fark edilmiyor. Cocugum simdi o köseye carpinca yumusak bir dokunusla geri dönüyor, morarmiyor. Fiyatina göre fazlasiyla ise yariyor, kesinlikle memnunum.
masa köşesi artık yumuşak, çocuğum çarpınca canı yanmıyor.
Yapıştırması gerçekten saniyeler aldı, sürgü ya da klips ile uğraşmaya gerek kalmadı. Pratik olması günlük hayatta büyük kolaylık.
yapıştırdım ama tam tutması için bir süre beklemek gerekti, biraz sabırsızlandım açıkçası.
sehpamın köşesine birebir uydu, hiç sırıtmıyor.
Köşeyi yumuşatıyor, fakat tek geldiğini sipariş verirken fark etmemişim, bir tane daha almam gerekti.
cam sehpamızın köşeleri özellikle tehlikeliydi, bu koruyucu tam oraya uydu. Şeffaf olduğu için camın görüntüsünü de bozmadan korudu.
Benim cam sehpamda hiç tutmadı, sürekli düştüğü için kullanamadım, düz yüzeyde deneyenlerde olabilir ama bende olmadı.
fiyatına göre beklediğimden çok daha sağlam ve kullanışlı çıktı. Bu paraya köşe güvenliği sağlaması bence çok mantıklı.
Ahşap sehpada çok iyi tuttu ama cam masamda yapışkanı biraz zayıf kaldı, yine de işimi gördü.
Kurulumu en çok beğendiğim taraf oldu, bandı soyup köşeye bastırmak yeterliydi. Teknik bir bilgi gerektirmeden herkes kolayca takabilir.
bu kadar uygun fiyata güvenlik sağlaması güzel, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Pahalı alternatiflere göre işini aynı şekilde görüyor.
i̇şini görüyor, sadece tek geldiği düşünülünce fiyatı biraz fazla gibi.
Cüzdanı yormadan çocuk için tedbir almak isteyenlere çok uygun. Fiyatı düşük ama kalitesinden bir şey kaybetmemiş.
tV ünitesinin keskin köşesine taktım, artık çarpsa bile yumuşacık.
şeffaf yapısı sayesinde odanın görünümünü hiç bozmadı.
Sehpanın köşesine taktım, gerçekten belli olmuyor diyebilirim.
Köşeye yapıştırdığımdan beri tek bir kez bile düşmedi, gayet sağlam. Çocuğumun kurcalamasına rağmen yerinden oynamadı.
Evdeki farklı mobilyaların köşeleri için birkaç tane aldım, her birini ayrı yere taktım. Tekli satılması ihtiyaca göre planlamayı kolaylaştırıyor.
Sehpa köşesi çocuğum için risk oluşturuyordu, koruyucuyla o risk ortadan kalktı gibi hissediyorum. Daha huzurlu bir şekilde izleyebiliyorum onu.
Çift taraflı bandı güçlü, taktığımdan beri sapasağlam duruyor.
Tekli geldiği için önce bir tane alıp denedim, sonra eksik köşeler için tamamladım. Bu esneklik benim için büyük kolaylık oldu.
bandı yapıştırmak için köşeyi önce sildim, sonra bastırdım ve bir gün dokunmadım. O günden beri yerinden hiç kıpırdamadı.
bandı yapıştırdıktan sonra bir süre beklemek lazım, sabırsız olduğum için bu kısım beni biraz yordu.
yapıştırması o kadar basit ki çocuğum yanımdayken bile rahatça taktım. Bandı bastırdıktan sonra kuruyana kadar dokunmadım, gayet iyi tuttu.
bizim ev küçük oldugu icin esyalar birbirine yakin, cocuk dolasirken sürekli bir koseye yaklasiyor ve ben kalbim agzimda izliyordum. Özellikle ortadaki ahsap sehpanin köseleri cok keskindi, bir iki kez oglum carpti ve hafif kizardi. Bunun üzerine bu seffaf koruyucudan almaya karar verdim ve aldigima cok memnunum. Montaji gercekten cocuk oyuncagi kadar kolay, sadece banti söküp bastiriyorsunuz, bir günlük kurumayi bekledim. Renksiz ve seffaf oldugu icin sehpanin ahsap dokusunu hic kapatmiyor, sanki hicbir sey takilmamis gibi duruyor. Misafirlerim geldiginde fark etmediler bile, ben anlatinca cok mantikli buldular. Oglum carpinca artik aglamiyor, sadece yumusak bir dokunusla geri donuyor. Fiyati da gayet uygun, 79,90 TL'ye bu kadar gönül rahatligi gercekten degerdi.
sehpanın keskin köşesine taktığımda tam oturdu, boşluk kalmadı. Ahşabın rengine de uyduğu için görünüm hiç değişmedi.
şeffaf olduğu için masaya taktığımda hiç belli olmuyor, çok memnunum.
Fiyatı çok makul olduğu için almakta hiç zorlanmadım, işlevi de fiyatını aratmadı. Bu paraya bu güvenliği sağlaması bence çok değerli.
Beyaz TV ünitemin köşesine taktım, şeffaf olduğu için üzerinde hiç durmuyormuş gibi. Estetiği bozmadan koruma sağlaması benim için çok değerliydi.
Köşeyi güzel kapatıyor, sadece taktıktan sonra ilk gün biraz oynar gibiydi, sonra sabitlendi.
taktıktan sonra yerinde sabit kaldı, çocuğum çekse bile yerinden çıkmıyor. Sağlam yapışması en beğendiğim özelliği oldu.
köşeye çarpsa da artık canı yanmıyor, içim çok rahat.
yapışkanı beklediğimden güçlü çıktı, kuruyana kadar bekledim ve o günden beri sapasağlam. Sağlam durması en çok güvendiğim yanı oldu.
bebeğim emeklerken sehpanın köşesine yaklaşması beni geriyordu, artık o gerginlik yok. Köşe yumuşadı, çarpsa bile morarmasından korkmuyorum.
Bant sistemi sayesinde hiç uğraşmadan taktım, eşim bile yardım etmeden tek başıma hallettim. Birkaç saniyede köşeye oturdu.
Köşeye taktığımda adeta görünmez oldu, sadece dokununca yumuşaklığı fark ediliyor. Bu kadar belli olmaması beni çok rahatlattı.
vida deliği açmak ya da matkapla uğraşmak istemiyordum, bu tamamen bantla yapıştığı için harika oldu. Mobilyada hiçbir hasar bırakmadan taktım.
şeffaf olması sayesinde dekorasyona hiç dokunmadı, çok beğendim.
Ahşap yemek masamızın köşesine taktım, hem renk hem doku açısından hiç sırıtmadı. Köşe artık yumuşak, çocuk çarpınca canı yanmıyor.
Bandın yapışkanı güçlüymüş, köşeye bastırdıktan sonra kuruyana kadar bekledim ve sapasağlam tuttu. Montaj için harcadığım zaman neredeyse yoktu.
köşeyi yumuşatması güzel ama benim mobilyanın kenarı kalın olduğu için tam yerine oturmadı.
şeffaf olması en sevdiğim yanı oldu, taktığımda köşede bir şey olduğu neredeyse hiç anlaşılmıyor. Mobilyanın görünümü aynen korundu, sadece köşeler artık yumuşak.
Şeffaflığı iyi ama yapıştırdıktan sonra bir köşesi hafif havada kaldı, pürüzlü yüzey yüzünden sanırım.
güzel ürün ama birkaç adet alınca bütçe biraz zorladı, fiyatı keşke daha uygun olsa.
sehpanin keskin köseleri benim icin kabustu, kizim yürüyünce bu koruyucuyu aldim. Görünmez olmasi cok hosuma gitti, salonu hic bozmadi. Montaji birkac saniye, banti yapistirip bekledim. Cok begendim, herkese tavsiye ederim.