teşekkür ederim güzel ürün
iş görüyor sadece ilk takışımda vantuz tam tutmamıştı cam yağlıymış sildim sonra sorun çıkmadı
ailemizin arabasında her yerde her köşede bebek güvenlik ürünleri koltuk da dahil olmak üzere. bu cam askısı da bu zincirin bir halkası ev arabasında anneanne aracına kadar.
eşim işe gidiyor onun arabasına da bir tane aldım
selektörlü yakın takip yapan araç sayısı azaldı benim için büyük fark. aynı etki gece de aynı şekilde olsa iyi olurdu sarı rengi gece biraz daha sönük görünüyor.
1. bebeğimde yoktu 2. bebeğimde aldım ne kadar rahat edildiğini şimdi anlıyorum
kolay taktım söktüm çok pratik
arkadaşım dedi al bence ben de aldım iyi ki
Bayramda memlekete giderken aldık 12 saatlik yol boyunca hiçbir problem olmadı. dönüşte bile sağlam takılıydı yerinden oynamadı.
Kızımız yeni doğdu hastaneden çıkarken aldık arkadaşımın tavsiyesiydi. vantuzlu olması hem pratiği hem de istediğimiz zaman sökebildiğimiz için çok güzel. eşim işe götürüp götürmediği arabaya göre takıp söküyor rahat ediyoruz.
selim 8 aylık arabayla uzun mesafeye sık çıkıyoruz bu ürünü almadan önce trafikte çok çok agresif sürücüyle karşılaşmıştık o olay bizi ikna etti.
yaz sonu aldım sonbahar kış geçirdi yeni geldi ilkbahar şimdiden 7 ay oldu. renginde sararma vantuzda gevşeme hiç yok.
eski modeli sarıda değil bazılarında yazıyla karışık renkli görseller oluyordu daha dikkat dağıtıcı. bu sade sarı siyah kombinasyonu profesyonel duruyor.
Taksici eşim trafiği iyi bilir bu işaretli arabalara daha dikkatli davranıldığını söylüyor işi gereği gözlemliyor. o yüzden aldık işe yarıyor.
kupon için yorum bırakıyorum açıkçası ama üründen de memnunum
Yolu çevirmek veya duracağım zaman sinyal vermek benim elimde ama arkadakinin bana dikkat etmesi çoğu zaman elimde değil. bu ürün biraz o dikkat meselesini çözüyor.
bebek doğmadan 1 ay önce aldım hazırlık olsun diye
Eskiden yapışkanlısı vardı iz kalmıştı camda bu vantuzlu iz bırakmıyor tabii
Uzun yola çıkarken önce bunu kontrol ediyorum yerinde duruyor mu diye. her seferinde yerinde sağlam duruyor bu bana güven veriyor.
ülkemizde trafik kültürü hala gelişmekte doğrudan eğitimle olmuyor bazı şeyler. bu tür küçük görsel işaretler sürücülerin alt bilincine mesaj veriyor bebek var dikkatli ol diye. 250 tl verdiğim bu askı sosyal etkisi çok daha büyük bence. her yeni doğan her aile almalı.
kargo 2 gün geldi ürün sağlam çıktı
tanıdığım bir kadın doğum yaptıktan bir hafta sonra yolda bir trafik kazası geçirmişti. kaza küçüktü maddi hasarlı ama çok sarsıcı bir deneyim oldu onun için. o hikayeyi dinledikten sonra ben de kendi hamileliğim sırasında araba hazırlıklarıma başka bir önem verdim. bu ürünü aldım vantuz kalitesine özellikle dikkat ettim. olası bir durumda acil servisin hızlı müdahalesini kolaylaştıracağını düşündüm bebek olduğunu görmek onlar için önemli olacaktır.
fiyatı yüzlerce liraya çıkmayan bebek güvenlik ürünleri içinde en gerekli olanlardan biri kanımca. 250 tl zarar verebilecek bir olayı engelliyor belki.
Doğum hazırlık alışveriş listemizde vardı bebek arabası bebek koltuğu derken bunu da listeye eklemiştik kullanmaya başlayınca ne kadar doğru karar verdiğimizi anladık.
Kutusunda paketli geldi ilk bakışta kalite belli oluyor
şehir içinde park ederken cam kapatılıp açılırken bazen pozisyonu değişiyor onu yeniden ayarlamak gerekiyor ufak bir rahatsızlık ama iş görüyor.
Bebek ağlamaya başladığında arkaya dönüp bakma ihtiyacı oluyor bazen o anda arkadakinin korna çalması çok can sıkıcıydı. bu ürünü aldıktan sonra o stres azaldı.
bir kere korna çaldı biri gördü özür diledi sonra
Arka camın içine asılıyor yağmura çamura karşı korunuyor bu avantajı diğer modellerde yok. vantuz da çok sağlam yazın sıcakta bile düşmedi.
Kiralık araç kullanıyorum iş gereği her aracın arkasına takmam kolay oluyor. kendi arabam olmadığı halde her arabada bebeğim var görsün arkadakiler diye alıyorum.
Kızım hastaneden çıkarken aldık arka cama taktık içim rahat ettim
Kreşe sabah götürüyorum trafikte biraz daha huzurluyum
eşimle beraber çalışıyoruz her sabah bebek kreşe arabayla gidiyor dönüşte ben alıyorum genelde. 2 arabayı da donatmak istedim bu ürünle çünkü sabah eşim akşam ben kullanıyorum. iki tane sipariş verdim iki araca da taktım. böylelikle bebek hangisindeysem o arabada bu işaret var artık.
Görsel olarak da hoş çirkin değil kabataslak değil güzel çizilmiş
Tam 5 yıl önce ilk bebeğim için almıştım. şimdi ikinci bebeğim doğdu hala aynı askı arkadan bakıyor duruyor. 5 yıllık bir ürün güneşte durmuş yıpranmamış vantuz hala tutuyor. bu bile kalite göstergesi bence. maliyet olarak bakıldığında yılda 50 tl bile denk gelmiyor.
Uzak mesafeden bile fark edildiğini yoldan geçerken fark ettim. ben bile diğer araçlara bakarken şimdi bu askıları görüyorum önceden dikkat etmezdim.
Ilk hamilelikte hazırlık listesine eklemiştim almıştım önceden
Fiyatı 250 tl ucuz denecek kadar uygun
Araç içinde çok eşya var bebek ile birlikte ama bu cam askısı ek bir yer kaplamıyor ancak işlevi büyük. bu oranı çok iyi buluyorum faydalı.
yeni doğan bebeğim arabada uyurken trafikteki her korna onu uyandırıyordu şimdi korna sesi azaldı bebek daha rahat uyuyor bizden başkası fark etmez ama önemli bir detay.
Insan bazen biliyor ama anlamıyor. bu ürünü alıp takmadan önce önemini tam anlamadım trafikteki etkisini gördükten sonra tam anlamını kavradım.
şimdiye kadar yazdığım en uzun yorum olacak ama bu ürün bunu hak ediyor. bebek sahibi olmadan önce trafikte benim de sabırsız davrandığım anlar olmuştur. bebek sahibi olduktan sonra her şeyin nasıl farklı bir gözle bakmak gerektiğini anladım. bu ürünü sadece kendim için değil toplumsal farkındalık için de öneriyorum. arkadan gelen her sürücü bu yazıyı gördüğünde bir an duraksıyor bu da bebek güvenliğine doğrudan katkı sağlıyor. tavsiye ederim.
bebek koltuğunu monte ederken bunu da taktım tek seferde halloldu 10 dakika bile sürmedi bütün araç güvenliği düzeni aynı anda kuruldu.
Uzun uzun ömürlü görünüyor şimdilik sağlam
genç sürücüler özellikle kornaya basıyor diye bir kalıp yargı var ama aslında her yaştan sürücü etkileniyor bu yazıdan. oldukça demokratik bir iletişim aracı diyebilirim.
Cevrede herkes tavsiye ediyordu aldım gerçekten iş görüyor
fiyat performans en iyisi markette aynı fiyata gördüm o vantuzsuz
vantuz markaları arasında kalite farkı çok büyük ucuzlar hemen düşüyor düşünce ürünün kendisi hem fark ediliyor hem de tehlike oluşturuyor. bu marka sağlam.
Bebek doğumdan sonra 2 hafta evde kaldık sonra hastaneye kontrol için gittik. arabaya bunu taktığımızda hastane çıkışından itibaren rahat yolculuk ettik.
bayram tatilinde uzun yol gidecektik ondan önce aldım çok iyi oldu
iki bebeğim var kardeş oldular 1 ay önce. 2 araç 2 tane askı şimdi her iki araba da bu tür durumlar için hazır. ürünü bir kere alıp her yerde kullanıyoruz.
Kış aylarında cam buğusundan etkileniyor mu diye merak etmiştim ama vantuz iç yüzeyde olduğu için dış hava koşulları direkt etkilemiyor bu avantaj.
Güven veren bir ürün oldu bizim için aile hissettiğimiz gibi trafiği de daha aile dostu kılmaya çalışıyor bir nevi. küçük bir detay ama büyük anlam taşıyor.
Emekleme dönemine geçti bebek arkaya koltuk aldık bununla beraber güzel oldu
bebeğimi aldığım ilk gün arabaya aldığım ilk aksesuar
Ilk çocuğumuzla uzun yol yolculuğumuzda yaşadığım bir olaydan sonra aldım. otoyolda şerit değiştirirken arkadan gelen aracın şoförü aşırı tepki göstermişti. bebek henüz 1 aylıktı ve o günden sonra yolculuk yapmaktan korkuyordum. ikinci çocukta daha önceden hazırladım arabayı. bu ürünü hastaneden çıkmadan önce arka cama taktım. tecrübem o ki bu yazı gerçekten çoğu sürücüyü durduruyor.
Babaanne olarak konuşuyorum torunumu haftada birkaç kez arabama alıyorum park geziyoruz veya kreşten alıyorum. 60 yaşındayım ama öğrenmeye ve yeniliklere açığım. gelinim bu ürünü önerdi aldım taktım beğendim. torunumun emniyeti birinci önceliğim ve bu tür basit ama etkili ürünler bence her büyükannenin arabasında olmalı.
taksicimin arabasında aynısı varmış aynısını aldım
Hastaneden çıkarken cebine koymak benim için en büyük pratiklik oldu. önceden arabaya takmıştım yeni doğmuş bebekle uğraşırken bir de araba aksesuarıyla uğraşmak istemezdim.
Uber şoförü beni aldığında kendi arabasında da varmış beğenmişim
arkadan kolay fark ediliyor
Yazısı kırmızı da olsa güzel olurdu ama sarı zaten yeterince belirgin
sarı rengi gerçekten dikkat çekici gözden kaçmıyor
Dikkat çekiyor uzaktan fark ediliyor gece bile net
kayınvalidem hafta sonu torunumu alıyor onun arabasına bir tane daha aldım. 60 yaşında kadın o bile takabildi tak çıkar kadar basit.
Bebeğim henüz 3 aylık ama uzun yol seyahatimiz oldu memlekete gittik. trafikte arkadan tıkayan kimse olmadı. etki gerçekten var.
Sırf bu ürün için arabamı arkadan gözlemledim başkalarının nasıl algıladığını merak ettim. arkadan gerçekten net fark ediliyor yazısı okunabiliyor.
uzun ömürlü olması için güneş ışığına direkt maruziyetten korumak gerek belki ama ben yine de gölgeli park edemediğimde bile sorun yaşamadım.
arabamı değiştirdim yeni arabaya taktım 5 saniye sürdü
Bebek koltuğu aldıktan sonra aklıma geldi bir de bu olsun diye. sipariş ettim 2 gün sonra evdeydi her şey hızlıca halloldu ilk yolculukta kullandık.
Bir sağlık çalışanı olarak olası kazalarda ilk müdahalede arabada bebek olduğunu bilmenin ne kadar kritik olduğunu biliyorum meslek gereği. bu ürünü almamın bir nedeni de aynı zamanda acil müdahale durumunda zaman kazandırabilecek bir detay olduğuydu. evimdeki bebek güvenlik seti zaten tamdı buna da gerek vardı.
doktora giderken bile rahat gidip geliyoruz
şehirlerarası uzun yol seyahatlerinde büyük avantaj sağlıyor özellikle otoyol girişlerinde arkadan gelen yakın takip yapan kamyon tipleri bile mesafeyi koruyor.
güvenlik açısından şart olan bir ürün bence
2. arabaya da aldım tek başına yetmiyor
Kardeşime bebeğin doğduğu hafta aldım çok beğendi şimdi herkese öneriyor kendisi. bence en mantıklı doğum hediyesi çiçek çikolata falan yerine.
Taşınma tadilat derken ilk değeri anladım sonra. bebek doğmadan almıştım hastaneden çıkarken eşimin cebinde taşıdı arabaya taktı. ilk yolculukta arkadan kimsenin korna çalmadığını görünce memnuniyetim arttı.
Hediye aldım ilk bebek doğduğunda işe yaradı
Bebek uyurken trafik sesleri arttığında stresli oluyordum şimdi daha iyi
Kayınvalidem torunumu alıyor ona da aldım memnunum
kadın sürücülere yapılan agresif davranışların da azaldığını fark ettim hem kadın olmam hem de arabada bebek olduğunu belirten bu yazı birleşince saygı artıyor.
ilk etapta 1 tane aldım bir de arkadaşınınki için bir tane daha sipariş verdim yani 2. sipariş bu. gayet memnunum kaliteden şüphe duymuyorum.
Cam temizliğine dikkat etmek gerek ilk başta vantuz tam tutmamıştı camı silince çok sağlam yapıştı bu detay önemli kullanıcı talimatında da yazıyor.
komşum ne işi var demişti şimdi kendi arabasına da aldı
Ablam kullanıyordu bana gelince ben de aldım
geçen yıl kış ayında karlı buzlu yolda yavaş ilerlediğimizde arkadan bir otobüs şoförü agresif davranmıştı. bebek koltuğunda kızım ağlamaya başladı. o an kendime söz verdim daha önlem almalıyım diye. bu ürünü aldım şimdi aynı rotalarda aynı sorunu yaşamıyorum. otobüs şoförleri bile daha sakin davranıyor.
Tasarım olarak çok abartılı olmaması güzel göze batmıyor ama gereken kişiler gereken zamanda fark ediyor. dengeli bir tasarım diyebilirim.
Araç değiştirdim eski arabadaki yapışkanlı yıllar sonra temizleyemediğim iz bıraktı. bu vantuzlu ne zaman istersem sökebildiğim için çok iyi.
emekleme dönemine geçti bebek arkada koltukta uyuması çok önemli olan uzun yollarda. trafikte gürültü azaldıkça bebek daha uzun uyuyor yolculuk keyifli oluyor.
Bebeğin emniyeti birinci öncelik bunlar ihmal edilmeyecek ürünler
Trafikte arkadan yakın takip eden çok azaldı fark ediyor insan
kızım 2 aylıkken uzun bir yolculuğumuz vardı. bayram döneminde memlekete gidecektik 9 saatlik bir yol. öncesinde trafikle ilgili endişelerim vardı çünkü ilk bebeğimizdi ve yolda nasıl davranacağını bilmiyordum. arkadaşım bu ürünü önerdi hemen sipariş verdim 2 gün sonra elimdeydi. arabanın arka camının iç kısmını temiz bir bezle sildim vantuzu sıkıca yapıştırdım. gidiş yolunda hiç düşmedi oynamadı. daha da önemlisi arkadan gelen araçlar genellikle mesafeyi korudular korna çalmadılar. dönüş yolunda aynı şey devam etti. şimdi her uzun yolculuktan önce cama asılı olduğunu kontrol ediyorum adeta rutinim haline geldi.
Eşim beğenmiş tavsiye etti bana da
Vantuzu silikonun kalitesi iyi işçilik güzel
Yoğun şehir trafiğinde daha rahatım artık
araç kiralama müşterisiyim iş gereği farklı araçlar kullanıyorum bebek koltuğu yanında bunu da yanımda taşıyorum her araca saniyede takılıyor bu çok büyük kolaylık.
birkaç arkadaşıma önerdim beğendiler onlar da aldı. ben 4 yıldız verdim çünkü daha dayanıklı bir malzeme bekliyordum plastik biraz hafif hissettiriyor ama işlevsel.
yazısı net olmasına rağmen bazı yüksek araçlar kamyonetler otobüsler daha geç fark ediyor normal araçlar daha hızlı
Yazı fontu biraz çocuksu daha profesyonel bir tasarım da olabilirdi ama genel olarak sorun değil
Boyut idare eder daha büyük veya farklı versiyonu olsa güzel olur
rengi güzel yazısı net ama kış aylarında cam soğuduğunda bir iki kere düşürdüğüm oldu camı silince yeniden tuttu
bebek 5 aylık şimdi uzun yol gittiğimizde fark yarattığını anladım şehir içinde aynı etkiyi o kadar hissetmedim
bebek doğmadan önce hazırlık yaptık hepsinden memnunuz bu da dahil sadece ambalajı biraz sade
Arabaları park ettiğim park yerinde sıklıkla birinin arabasında gördüğüm bir ürün sonunda ben de sipariş ettim. doğru karar oldu sadece daha yenilikçi bir tasarımı olabilirdi yıllardır aynı sarı zemin + siyah yazı.
Bebek sahibi olmadan önce bu tür bir ürünün varlığından haberdar değildim bebek sahibi olunca araştırmaya başladım. memnunum sadece satıcı sayfasında daha fazla teknik detay olsa aldığım ürünü daha iyi tanımış olurdum.
Ürün beklentilerimi genel olarak karşıladı sadece vantuz ilk günlerde biraz daha yerinden oynuyordu şu an 1 ay oldu hiç sorun yok galiba oturdu diyorum.
genel olarak memnunum fiyatına göre iyi ama yazısı biraz daha büyük olabilirdi
sorunsuz çalışıyor memnunum sadece kargo kutusu hasarlıydı ürün sağlamdı neyse
kayınpederim arabasına aldım onun arabası eski olduğu için vantuz tutmadı camı silince halloldu
1. sipariş iyiydi 2. sipariş verdim ikinci arabaya ona da aldım ilk kadar hızlı değil bu sefer kargo
Arabama göre biraz küçük kaldı suv sınıfı aracım var arka cam geniş. normal sedan araçlar için daha uygun boyutta sanırım.
yazısı biraz daha kalın olsa uzak mesafeden daha net görünebilirdi
Eşim almamı istedi aldım kullanıyoruz ama ben trafikte pek fark hissetmiyorum bebek ağlayınca yine ağlıyor arkadan korna çalan yine çalıyor. belki yanılıyorum.
yaz sıcağında plaja park ettiğimde vantuzun camdan düştüğü oldu. güneş ışınları direkt geliyordu. gölgeye park etmek her zaman mümkün olmuyor bu konuda geliştirme yapılabilir.
Orta karar bir ürün daha iyisi de olabilirdi
ürünü 3 ay önce aldım 3 yıldız verdim çünkü beklentilerim daha yüksekti. vantuz kalitesi iyi söyleneceği gibi ama zaman zaman özellikle soğuk havada cam içeriden buğulanıp kurursa gevşiyor tekrar silmek gerekiyor. yazısının boyutu camımın ebadına göre orantılı ama arkadan bakan sürücünün koltuğundan yani ekran mesafesinden bakıldığında yazı okunur ancak o kadar büyük etki yapmıyor belki font daha kalın olsa olurdu.
Güzel ama bana gereksiz geldi bi daha aldığımda olmasa da olur aslında
Beklentim çok yüksekti her şeyi çözeceğini düşündüm hayal kırıklığı oldu
Bizim arabanın camı kavisli vantuz tam oturmuyor düştü birkaç kez
cilalı filmli camım olduğu için ilk taktığımda biraz zorlandı firma hemen yedek vantuz yolladı özür mesajı attılar şimdi gayet sağlam duruyor
aldım 1 ay oldu daha yazısı soluklaşmaya başladı 250 tl boşa gitti
Vantuz ilk anda çok güçlü göründü bir hafta sonra düştü bir daha takmadım zaten